Translate

Friday 22 November 2019

Trevlig testa manjägare! Men jag är definitivt inte för att ta!


Av Stanley Collymore

Så för alla konton visas det i ditt ganska sned
bedömning av mig att du definitivt tycker att jag är väldigt
mycket en obotlig gräns och, för att starta, en snarare
usel person också som men för de lyckliga och
tydlig ingripande av ödet skulle tydligen ha gjort
du en fruktansvärd make. Och fick du
plocka och ta hänsyn till den sjuka
och subjektiv bedömning av din, du
skulle säkert ha glatt föredrog
att jag inte var här om det här jorden
längre och i stället var det helt enkelt och
föraktligt sten kall död i en karaktärlös kyrkogård
eller samhälle kyrkogård; och på liknande sätt
som en bestående mått på allt detta, jag
definitivt skulle inte längre vara i
närheten och tillfredsställande
för dig var redan länge
entombed the karakteristiska sex
fot, eller till och med
insisterande mer,
ordentligt
underjordiskt.

Och dessutom som en obligatorisk plikt för mänskligheten
som liksom ditt förvrängda begrepp om det civiliserade
samhället, därefter tvångsfullt gjord för att få min
dödliga förblir ständigt trycka upp tusenskönor
alla året runt medan min själ, förutsatt naturligtvis
du tänkte någon gång låta sig erkänna att jag
faktiskt hade en, var kortfattat och evigt
skickas till Hades, där, för evigt,
för att konsumeras både dag
och natt av Hell's över-
raskande och
obeveklig
eld!

Tja, dröm på min ex-älskare när du förgäves
Försöker att förneka mitt rykte och karaktär
med dina avsiktliga lögner, medan du är
på samtidigt arbetar distraherat med
representera mig som din avskyvärda
skurkmanipulativ fantasi, när som helst
plausibel känsla Jag är helt
annorlunda från den fantasifulla
karaktären av personen du är
insisterande drivande med
avseende på vem och
vad jag är positivt.

Och varför allt detta, och hur kommer det, har jag bestämt
vägrade att gifta sig med dig och bli din man? Tja det
enkla och ärliga svaret till den specifika frågan är:
visa mig en intelligent man, bland vilka jag
ganska anser mig otvivelaktigt som en, som skulle
gifta sig med förnuft med ett härdat kärleksfusk,
vem var medvetet listigt dölja en bulle i
ugnen och beräknad så som ett medvetet
beslut som härrör från hennes flera
och pågående underhand affärer med andra
män! Ändå bestämmer detta förrädiska
beteende som ingen stor sak från hennes sida,
som hon fortfarande otroligt förväntat
den här till gifta sig med henne och
dessutom fungerar otroligt som
om jag var den biologiska
far till jäveln avkomma,
vem honbar nu.

© Stanley V. Collymore
21 november 2019.


Författarens kommentarer:
Som betydande delar av Storbritanniens befolkning i klassisk nationell hyckleri generöst säckväv och aska, slå sina kistor i feberig agitation eller till och med piska sig i själv-flagellering medan andra teatraliskt helgdagsfullt står på sina självpålagda podier av offentliga självrättfärdigheter för att bestämma en av sina egna för påstått, Gud förbjudet, skandalöst att hänge sig till arroganta, iögonfallande ångrande och transatlantiska, oförlåtliga handlingar som påstås verkställas och handeln med påtagligt pedofili.

Alla i princip nyfikna observatörer, som förstås inte fångas in i dessa upprörande shenanigans, kommer automatiskt att fråga sig själv eller svara på samma sätt till alla som ifrågasätter honom eller henne i den här frågan, vad handlar det om? När någon med en fungerande hjärna vet väl att sådant beteende är ett endemiskt inslag i inflytelserika delar av det brittiska samhället och deras manipulativa användbara Idiot-supportrar som njuter av sina underordnade och klassinfekterade liv i detta ganska förankrade och dekadenta samhälle kallar vi Storbritannien. Och gissa vad? Samma attityd är djupt förankrad när det gäller hanrej!

No comments:

Post a Comment