Translate

Friday 22 November 2019

Fin prøve ektemann-jeger! Men jeg er absolutt ikke for å ta!


Av Stanley Collymore

Så etter alt å dømme vises det i det ganske skjevt
bedømmelse av meg at du absolutt synes jeg
er veldig mye en uhelbredelig bounder
og, for å starte opp, en heller elendig person
også som men for de heldige og rettidig
inngripen av skjebnen ville helt klart
ha gjort du en fryktelig mann. Og
fikk du den plukke, og ta i
betraktning at syk og
subjektiv vurdering av din, deg ville
absolutt ha fornøyd foretrakk at
jeg ikke var her på dette
jorden lenger, og i
stedet var det
ganske
enkelt og foraktelig stein kald død i
en karakterløs kirkegård eller
samfunn kirkegården; og
på samme måte som en
varig måle alt det,
jeg absolutt ville ikke være
lenger og tilfredsstillende
for deg var allerede
lenge gravlagt
karakteristiske seks fot,
eller til og med
insisterende
mer,fast
under
jorden.

Og i tillegg som en obligatorisk plikt til menneskeheten
som så vel som ditt skjevt begrep om det siviliserte
samfunnet, deretter tvunget til å ha min dødelige
forblir evigvarende og presser opp tusenfryd
alle året rundt mens sjelen min, forutsatt selvfølgelig
du noen gang trodde enn si innrømmet at jeg
faktisk hadde en, var summert og evig
sendt til Hades, der, for alltid, for å
bli fortært både dag og natt av
Hell's frodig og nådeløs ild!

Drøm på eks-kjæresten min når du forgjeves prøver å
fornekte mitt rykte og karakter med dine bevisste
løgner, mens du er på samtidig arbeider distraherende
med representer meg som den avskyelige skurken
til din manipulerende fantasi, når som helst
plausibel forstand Jeg er helt annerledes
fra den fantasifulle karakteriseringen
av personen du er insisterende på
skyve med tanke på hvem
og hva jeg positivt er.

Og hvorfor alt dette, og hvordan har jeg bestemt
nektet å gifte seg med deg og bli din mann?
Vel det greie og ærlige svaret til det
spesifikke spørsmålet er: vis meg
en intelligent mann, som jeg Ganske anse meg
selv som en som vil gifte seg med en herdet
kjærlighetsfusk, hvem bevisst var listig
skjult en bolle i ovnen hennes og beregnet slik
som en bevisst beslutning som stammer
fra hennes mangfoldige og pågående
underhandssaker med andre menn! Likevel
bestemmer dette forræderisk oppførsel
som ingen stor avtale fra hennes side,
som hun fortsatt forventet utrolig
at denne skulle gifte seg med
henne og dessuten utrolig
fungere som hvis jeg
var den biologiske
far til jævla
avkom, som
hun nå
bærer.

© Stanley V. Collymore
21. november 2019.


Forfatterens merknader:
Som viktige deler av Storbritannias befolkning i klassisk nasjonalt hykleri sjenerøst ikke sekk og aske, slå sine kister i feberlig agitasjon eller til og med piske seg selv i flagellering mens andre teaterhelliggjøres står på sine selvpålagte podier med offentlig selvrettferdighet for å avgjøre en av deres egne for påstått, Gud forby, skandaløst å hengi seg til arrogante, iøynefallende angrende og transatlantiske, utilgivelige handlinger om påstått håndhevet og menneskehandel av påfallende pedofili.

Enhver i utgangspunktet nysgjerrig observatør, som fornuftig ikke blir fanget opp i disse utagerende shenanigansene, vil automatisk spørre seg selv eller svare på lignende måte til alle som stiller spørsmål ved ham eller henne om denne saken, hva handler alt om? Når noen med en fungerende hjerne vet godt at slik oppførsel er et endemisk trekk i innflytelsesrike deler av det britiske samfunnet og deres manipulerende "Useful Idiot" -supportere, som liker sine underordnede og klasseangrepede liv i dette ganske forankrede og dekadente samfunn, kaller vi Storbritannia. Og gjett hva? Den samme holdningen er dypt forankret når det gjelder gjøk!

No comments:

Post a Comment