Translate

Wednesday 10 July 2019

Vennligst kom tilbake, voksen opp, fullt aksepter og lær å håndtere den sterke virkeligheten i livet!


Av Stanley Collymore

Hvor ofte må jeg gjenta meg selv ved å si ærlig og ærlig for
deg er jeg ikke minst interessert i din heller klumpete,
merkbar mobbing, narcissistisk, uopphørlig, patetisk
og for min del, grundig forvirrende, puerile og
helt uønskede overtures av seksuell interesse
mot meg? Så for den ellevte Tid, derfor,
min unconcealed og the ubestridelig
sannhet er at jeg ikke har lyst på
det du på noen måte, har aldri
foret ensomt øyeblikk gjort det.

Og dessuten er det ingenting i denne verden eller noe
som er eksternt forårsaket gjennom det kjører og
dermed positivt innvirkning på dette livet som
jeg har vært takknemlig gitt, eller noe annet
liv Jeg kan i fremtiden oppleve etter døden
har effektivt hevdet dette dødelige som
jeg er for tiden nyter – noe som alltid vil lokke eller
på annen måte overtale, enn si faktisk oppfordre
meg til å endre min faste mening i forhold
til det som er varig for meg og mest
definitivt hvor du er bekymret,
en fait accompli og,dessuten
a utpreget irreversible
beslutning av meg.

© Stanley V. Collymore
4. juli 2019.


Forfatterens merknader:

Dessverre, og også ganske patetisk fra deres side, er det alt for mange mennesker i denne verden som enten sykedig overtaler seg selv at de ikke kan eller, verre enn, resolutt, men åh så idiotisk nekter å ta et ekte nei til et svar på noen søken eller andre at de har fiksert sett øynene og hjerte på. Ikke bry deg hvor pinlig eller ydmykende deres uønskede overtures er til personen som de ubarmhjertig plages.

Derfor er dette diktet som var motivert og spesielt skrevet for de av dere der ute som utvilsomt faller inn i denne triste kategorien narcissistisk pre-okkuperte personer hvis uutsigelige demon ikke skal erkjenne at din tvunget oppmerksomhet på andre kan og alltid forårsaker signifikant og jevn uopprettelig skade på dem som du selvsagt og selvbetjenende retter seg mot, det sane og fornuftige rådet til deg er dette - legg deg av permanent og forlat slike personer i uberørt fred.

No comments:

Post a Comment