Translate

Saturday 27 July 2019

Mitt nye skjegg


Av Stanley Collymore

Du kom til virkeligheten ikke fordi jeg ønsket en eller for
den saken, hadde til og med tenkt på behovet for å ha
en, siden ingen av disse to forekomstene hadde
til og med fjernt krysset tankene mine enn
si innebygde seg selv der. Så veldig
eksistens og naturlig nok uventet nærvær her, du ser, er
i utgangspunktet den suksessrike kombinasjonen
av den utilfredsstillende overbærenheten til
en uvanlig handling av latskap av meg
som har klart og ganske selvsagt,
med fordel resulterte i den
ivrige spiringen, viss
oppmuntring der, og hva som
har transparentbli det umis-
kjennelige og etablert
faktum av hva er nå
mest utmerket og
lokkende vekst
av ansiktshår.
Uventet men innbydende så
det er sant å si; og av
tingenes utseende
permanent her
til oppholde
seg!

© Stanley V. Collymore
21. juli 2019.


Forfatterens merknader:
Omhyggelig en renbarbert person synes jeg likevel at jeg ser ganske hente ut med dette nye skjegget av meg.

No comments:

Post a Comment