Translate

Tuesday 9 July 2019

Velkommen jordisk død, med all din sterke finalitet!


Av Stanley Collymore

Jeg har bodd et godt, fruktbart og heldig liv oversvømmet med
mange muligheter som jeg lykkelig og fordelaktig har gjort
mest mulig ut av; så i hovedsak har jeg ingenting å klage
på. Og dessuten, som jeg alltid visste, var tilfellet Døden i dette
jordisk liv, at vi alle av oss lever på et eller annet tidspunkt,
er en uunngåelighet. Så du skal ikke finne meg å klage
når min tiden her på jorden har til slutt kommet til
finalitet. For sannhet bli fortalt, jeg kan ikke
ærlig tenke på noe mer kjedelig og i virkeligheten,
ganske deprimerende – selv etter alle mange
spennende og konstruktive ting i livet mitt
som jeg har gjort behageligt – enn å
fortsette lever uavbrutt på dette
merkbart helt blemished
planet Earth, hvor Som
det skjer, er jeg nå,
på ubestemt tid.

© Stanley V. Collymore
9. juli 2019.


Forfatterens merknader:
Med så mange intellektuelt utfordrede, iøynefallende dårlige, ondskapsfullt lavlevende og skikkelig dysfunksjonelle moroner - som i virkeligheten ikke er noe mer enn puerile og feralbarn i grundig lure voksenlegemer - helt klart ikke i stand til å vokse seg opp i ekte voksne - kjører Verden i deres bestemt salig og håpløs uvitenhet, hvem andre enn de som er tydelig som dem, vil ønske å fortsette å leve i denne verden utover ens naturlig tildelte tid? Jeg vet positivt at jeg ikke ville!


No comments:

Post a Comment