Translate

Wednesday 10 July 2019

Snälla tillbaka, växa upp, acceptera helt och lär dig att hantera livets skarpa verklighet!


Av Stanley Collymore

Hur ofta måste jag upprepa mig själv med att säga
uppriktigt och ärligt till dig är jag inte minst
intresserad av din ganska klumpiga,
märkbar mobbning, narcissistisk,
oupphörlig, patetisk och, för
min del, grundligt förvirrande, puerile
och helt oönskade överklaganden
av sexuella intresse mot mig?
Så för den femtionde tid, därför min
otolkade och den obestridlig san-
ning är att jag inte gillar det
du på något sätt, har al-
drig för ett ensamt
ögonblick gjort det

Och dessutom finns ingenting i denna värld eller
allt som orsakas av fjärrkontrollen det går och
därmed positivt påverkan på detta liv som
jag har varit tacksamt givit, eller något
annat liv Jag kan i framtiden uppleva
efter döden har effektivt hävdade
detta dödliga som jag för närvarande är njuter av –
vilket kommer någonsin lockande eller på annat
sätt övertyga, än mindrefaktiskt uppmuntra
mig att ändra Min fasta uppfattning i
relation till vad som är varaktigt
för mig och absolut där du är
orolig en fait accompli och,
dessutom a distinct ire-
versibelbeslut av mig.

© Stanley V. Collymore
4 juli 2019.


Författarens kommentarer:

Tyvärr och också ganska patetiskt från deras sida finns det alltför många människor i den här världen som antingen misslyckas övertyga sig själva om att de inte eller inte kan, men fortfarande otroligt, men åh vägrar så idiotiskt att ta ett genuint nej för ett svar på några strävan eller andra att de har fixat sätta ögonen och hjärtat på. Oroa dig inte hur pinsamt eller förödmjukande deras oönskade övertagningar är för den person som de oavbrutet plågar.

Därför var denna dikt som motiverades och specifikt skrivit för de av er där ute som otvivelaktigt hamnar i denna sorgliga kategori av narcissistiskt förupptagna personer vars otillräckliga demon inte ska erkänna att din tvungna uppmärksamhet på andra kan och alltid orsakar betydande och jämn oåterkallelig skada för dem som du självisk och självbetjäning riktar sig på, det kloka och förnuftiga rådet till dig är detta - lägg dig av permanent och lämna sådana personer i otrammelad fred.

No comments:

Post a Comment