Translate

Monday 15 July 2019

Upp din på det mest uppriktiga sättet!


Av Stanley Collymore

Ta mig inte för den ljuvliga sucker som du tror att
jag är -som jag absolut inte är en! Och det gör
det faktiskt betyder att du försöker palmera
din lustigt uttänkta och födda avkommor
på mig, och då ganska oärligt hävdar
hur mycket lyckligare, du tänk, de
två av oss kommer utan tvivel att vara på min
äntligen,och glädjande du antar att bli en
uppskattad far. Tja, låt mig omedelbart
och direct debunk den fantasinteori
av din, som jag är inte för ett
ensamt ögonblick att köpa
din dubbelt och otroligt
charade av bonhomie
illvilligt och hjärt-
löst riktad mot mig.

För du ser, uthärdat av fullblåst nödvändighet,
och ganska uppenbarligen okänt för dig,
jag har varit mest ständigt hålla en
daglig, samtidig och detaljerad
personlig dagbok, som jag
har systematiskt och sanningsenligt
registrerade de aktuella tiderna,
och väldigt få i antal, när du
och jag har haft samlag
med varandra så jag
mest positivt vet att
det verkligen inte kan var
jag, vem är du bastard
barnets förmodad
biologisk pappa.

Hur vet jag det resultatet med så absolut säkerhet?
Tja, DNA-test åt sidan, jag hemlighet som en
motåtgärdsåtgärd, på min smärtsamma
upptäckt av ditt otroliga hyckleri,
entrenched äktenskapsbrott
och stupefying, cuckolding
oärlighet, förnuftigt och exakt arton
månader nu gjorde det medvetna
och välgrundat beslut att
ha  en förebyggande
vasektomi.

© Stanley V. Collymore
13 juli 2019.


Författarens kommentarer:

Inspirerad av, skrivet för och naturligt tillägnad alla cuckolding tårdar globalt, och mest specifikt överflöd av dem inom och över Storbritannien. Självklart kommer det helt enkelt inte att förändra någonting på din hjärtlösa del, eftersom du är mycket för van vid ditt kalla och löslösa beteende för sådana återlösande egenskaper att plötsligt dyka upp, förutsatt att det fanns sådana egenskaper där kaliber att börja med.

Ändå är det trevligt att erkänna, som de säger. Och du är som helvete av dig! För hur kan jag eventuellt förbise en massa vanföreställande, vita supremacist, intellektuellt utmanade och hårdnade kolonialistiska fantasister, särskilt över den påstådda västvärlden, som ganska rutinigt låter deras väl använda Fannies gör sitt tänkande för dem, eftersom deras urskiljbara hjärtan är helt oförmögen för sådana tunga uppgifter? En situation, och i synnerhet för Storbritannien, som är beroende av antalet dimma och likeminded bastards som de producerar, och minst 10% av dem - och inte olika från sina mammor - vet inte ens vem som deras biologiska fäder är.

Stoppar inte dem dock från löjligt och patetiskt, klättrande och ivrig klättring ombord på deras farciska vita supremacistbandvagn! Hur mer helt asinin kan man få undrar jag.

No comments:

Post a Comment