Translate

Saturday 22 February 2020

Mobiltelefoner: den forbannede gudstenesta for hjernedøde og irriterende moroner!


Av Stanley Collymore

Sett en sokk i den vil du! For jeg kan knapt høre meg selv
tenk med deg ustanselig å bla på med deg sinnsyk og
høylytt monolog, tilsynelatende for deg men ingen
andre i øreskudd som blir gitt bort som en
samtale. Helt ærlig er jeg ikke minst interessert
i det du sier, mens du er mest irriterende i tillegg til
å gjenta ad nauseum den siste timen nå. Så
hvorfor lar du ikke beleiret mine beleirede ører?
og slutte å fysisk angripe dem med din krasse
dumhet? Gir min hjernen i prosessen det
mye som trengs mulighet til å kreve
på nytt, så vel som opprettholde
sin vante tilregnelighet? Og
hva din dyrebare angår
mobiltelefon med
tvang og skyver den opp
permanent den delen
av kroppen din
hvor heldig-
vis solen
skinner
ikke!

© Stanley V. Collymore
22. februar 2020.


Forfatterens kommentarer:
Mobiltelefoner er som god sex! Fornuftig og ansvarlig overgivet begge deler er helt fantastisk og personlig givende. Brukt fornærmende og ubehagelig uansvarlig er de katastrofale konsekvensene av begge deler forvirrende altfor åpenbare!

No comments:

Post a Comment