Translate

Friday 23 August 2019

Til arvinger og arv!


Av Stanley Collymore

Takk for alltid! Som jeg ikke kunne ha bedt om,
enn si så takknemlig har blitt velsignet med en mest
enestående bemerkelsesverdig duo av a nydelig
datter og en kjekk sønn enn det jeg har vært
så herlig gitt i personene til begge du. Og
så min evige takk og innerste takknemlighet går
ut i tilsvarende mål som dere to: kjære frø av
min lendene og passende de sanne bærere
av det jeg oppriktig representerer, og
den varige arven til alle andre av
det jeg har oppriktig forsøkt å
oppnå og oppnådde faktisk,
når mitt dødelige liv på
jorden er endelig brukt,
og bare minner fra
jeg blir værende.

© Stanley V. Collymore
22. august 2019.


Forfatterens merknader:
Å være foreldre bør og kan være en veldig fantastisk opplevelse, men å vite at avkommet ditt vil være ekte arvbærere av det du i en prinsipiell holdning ganske resolutt står for og virkelig representerer, er ikke bare en fryktinngytende åpenbaring i seg selv men også en erkjennelse som også er himmelsk sendt!

No comments:

Post a Comment