Translate

Monday 19 August 2019

Kom igen, berätta ärligt! Hur var det egentligen för dig?


Av Stanley Collymore

Fortsätt! Berätta, med dina egna ord, vad det egentligen var
som för dig - och jag vill att du ska vara helt övertygad
ommig om det. När det gäller mig själv vet jag och
tacksamtuppskattar hur det verkligen kändes att
göra det meddu, och vad det totalt sett gjorde för mig.
Och för att uttrycka det entydigt var det mest förvånande.
Men då måste jag ärligt erkänna att jag hadealdrig i förväg
haft sexuellt samlag med a bona fide jungfru. Poäng av
kvinnor – ja -som falskt och ganska modigt i sin
samordnad, avsiktlig och bedräglig ljuga för
mig hade försökt att intyga att de var
tydligt och till och med värdigt
tidigare jungfru intakt, när
jämnt den mest slumpmässiga pene-
trationen av deras vagina av mig
fördrivs snabbt in mitt sinne
den barefacerade fiktion,
vilket uppenbarligen var
de egotistiskt, sanning-
senligt och på ett
obetydligt sätt.

Men för mig är du tydligt ganska uppfriskande
annorlunda i efterhand från resten av min
flera förförda kvinnor, båda i termer
av min skarpa observation av din
psykologiska tankesätt som
liksom din övergripande
sexuell reaktion på
vår samförståndshandlingsakt. Så fortsätt sedan
och skäm bort dig själv min ex-land-bambu,
som jag vet att du dör för att imponera på mig,
och berätta sanningen din verkligen här -
som har förändrat grundligt du från
att vara den besvärliga och kysk
 men likadant en mycket lutande att
vara en avgörande deflowered
jungfru som du påvisbart
var, inden självsäkra
och världsmässig
ungkvinna du har
tydligt bli - vad varelse med mig,
och också passande godkänt
av min sexuella expertis
har utan tvekan och
härligt gjort
för du!

© Stanley V. Collymore
19 augusti 2019.


Författarens kommentarer:
Jag var nästan frestad att märka den här dikten: The Misogynist's Prayer - en titel som jag ändå ska ha copyright och behålla för framtida bruk. Så varför använde jag inte den senare titeln på den här dikten? Enkel logik verkligen! För efter reflektion blev jag massivt svängd av det tvingande obestridliga faktumet att det inte bara var riktigt och tydligt oåterkalleliga misogynister som uppför sig på detta oförlåtliga, undantagligt förutsedda och tydligt narcissistiska sätt.

Eftersom massor av andra män, och inte ovanligt så flera Dyke-kvinnor också, avsiktligt och vanligtvis på det mest cyniska och självbetjäna sättet medvetet utnyttjar jungfruligheten hos utsatta flickor, pojkar, ungdomar och unga kvinnor på detta inimiska sätt, och ärligt talat generellt tänker inte en stund på vad de gör, vägrar bestämt att erkänna något fel från deras sida och, ännu värre, helt enkelt inte göra någon jävla om de ofta långsiktiga konsekvenserna eller den psykologiska skada som de själva är antingen narsissistiskt eller på annat sätt föreställt tillfälle att deras - mot bakgrund av det - medgivande men ändå sexuella offer.

Logiskt skulle det vara underbart om det var så, men kärlek, antingen ensidig eller till och med ömsesidigt, spelar inte alltid in varje sexuell aktivitet - överensstämmande eller på annat sätt - som inträffar på vår planet. Och så länge det är helt erkänt och fullt accepterat av de olika deltagarna som deltar i deras uttryckliga förmåga att samtycka till vuxna, så är det deras verksamhet ingen annans.

Det verkliga problemet uppstår emellertid när de som känner, och är helt övertygade i sig själva, att de har en otvivelaktigt omistlig rätt som är lämpligt förenad med en allmänt, oavsett om de är så kallade födelsestatus, familjära anslutningar som uppfattas som rätt sort, pengar i betydande kvantiteter, samhällelig makt och inflytande som följer med det, ser det som deras immutable rätt till både med tillförsikt och med obefogad straffrihet på detta modiga inimiska sätt. Och genom att göra det likgiltigt och till och med medvetet, lägger grunden för andra av ett liknande sinne att slaviskt imitera deras handlingar. Med naturligtvis att de anständiga medlemmarna i samhället totalt sett är de värsta, liksom de största förlorarna från konsekvenserna av sådana människors handlingar.

No comments:

Post a Comment