Translate

Monday 12 August 2019

En rasist, hvit nasjonalist og supremacist, og veldig stolt av det!


Av Stanley Collymore

Til å begynne med er jeg mest unapologetically en
Empire-lojalist, en urokkelig, engasjert rasist,
en diehard fremmedfrykt og også en impenitent
islamofobe. Dessuten, Jeg er også avgjørende
for den ubestridelige oppfatningen at
Storbritannia og alle europeiske
ting, inkludert de utallige tingene vi har
globalt og genialt stjålet og følgelig
rettmessig vedlikeholde som vår
egen, er utelukkende og må
alltid være vår i evigvar-
ighet. Til som den store
Winston Churchill,
og vår mest hederlig og
passende anerkjent og respekterte
førsteklasses briten med rette
sa, vi hvite er ubestridelig
en langt overlegen og
mye mer domineer-
ende løp enn alle
andre løp samlet.

Og som sådan er perfekt tillatt å hjerteløst
purloin og beholde det som ikke gjør det
tilhører oss fra alle som vi bryr oss
til; noe i århundrene prosessen med å gjøre det,
vi har selv- bli tydeligvis ganske praktiserte
eksperter og, selvsagt også, selvsikre
hovedpersoner å være. Så tør du
ikke si meg: a herdet hvit nasjonalist,
hvit supremacist, og en egenart
rasist; som du arrogant gjør
så mot innstillingen av
din sosialistiske tull,
at jeg forlater hva
Jeg er i grunn
og dermed bli
som alle resten av deg
underordnede, lavliv,
ikke-caucasian,
såkalte men-
es-kelig
vesener.

© Stanley V. Collymore
12. august 2019.


Forfatterens kommentarer:
Inspirasjon ikke mindre fra ordene til Winston Churchill: erkerasist, eugenikist, forakt for den såkalte plebeiske klassen, folkemord, kolonialist, imperialist, innleder av verdens første konsentrasjonsleirer noensinne i Sør-Afrika og andre krigsforbrytere - andre verdenskrig - Dresden og Hamburg to beryktede eksempler - men overraskende sett fra et hvitt britisk perspektiv stemte mest absurd som Storbritannias mest fremtredende menneske. Selv om jeg personlig stiller spørsmål ved siste attributt.

Winston Churchill som uttalte i 1937:
”Jeg innrømmer for eksempel ikke at det er gjort en stor feil mot de røde indianerne i Amerika eller de svarte menneskene i Australia. Jeg innrømmer ikke at det er gjort en feil mot disse menneskene ved at et sterkere løp, et løp av høyere karakter, et mer verdsløst løp for å si det på den måten har kommet inn og tatt sin plass. ”

No comments:

Post a Comment