Translate

Monday 7 October 2019

Varför är sexuella känslor vanligtvis så irriterande problematiska?


Av Stanley Collymore

Fysiskt säger min kropp mig att jag vill ha dig
men Snarare motsägelsefullt ifrågasätter
jag mitt självsäkerhet nödvändigheten av att
jag faktiskt behöver dig sexuellt. Vilket
ärligt talat sätter mig i en ganska
besvärlig dilemma uppenbarligen. Oavsett om det är
själviskt uppfylla de akuta och snygga kraven
av mitt tydligt rådande och absorberande
sexuella kräver eller annars tar full
medvetenhet om och, i enlighet
med skadan på det inre
och insiktsfull röst inom min sinnet, etiskt och
kontinuerligt uppför sig mot alla kvinnor
av min individuella förening - vare sig
det förtjänar det eller inte - med
alla relevanta en kultiverad
förmåga, genial och
en helt osjälvisk
människa.

© Stanley V. Collymore
7 October 2019.



Författarens kommentarer:
Kön, dock hur det bedrivs, utgör på ett eller annat sätt ursprunget till oss alla som Homo sapiens. Trots att det i huvudsak är en naturlig form för gott kan det också, och inte ovanligt, vara en absolut bana i många människors liv, såväl som en tragisk och fullständigt förnedrande aspekt i personliga och vardagliga liv för otaliga miljoner olyckliga människor världen över .

Men i motsats till det vanligt propaganderade, bekvämt antagna, populärt ackrediterade och den felaktiga troen att det huvudsakligen och till och med uteslutande är de av det manliga könet som är karakteristiskt ansvariga för dessa avskyvärda och rovliga sexuella avvikelser, låt det tvärtom vara tydligt och otvetydigt uppgav att kvinnor: av varje social och pedagogisk bakgrund; ras, etniskt och nationellt ursprung; såväl som ideologiska övertygelser eller inget som helst, är lika sadistiskt benägna till rovdjur och andra sexuella missförstånd som deras manliga motsvarigheter uppenbarligen är.

No comments:

Post a Comment