Translate

Tuesday 29 October 2019

Fritt, unapologetically og feirende en eneste kvinne!


Av Stanley Collymore

Ja! Jeg er en ung kvinne på 27 men selvsagt det
er ganske tydelig for meg at mange av dere
som tror at du vet at jeg ikke kan se, ikke
tro eller til og med villig til å godta det
utvilsomt er jeg ikke i ekteskapsmarkedet. Jeg
er heller ikke på jakt etter en mann å enten
supplere eller til og med som noen av
dere tro grunnleggende begge
delerkomplement så vel som helt
kompliment mitt personlige
liv av prisverdig for ham,
gjør meg til sin kone.

En ung, singel og, tør jeg si det, en helt
selvsikker og uavhengig tenkendek-
vinne da, men åpenbart gjennomsyret, som
en hvilken som helst oppfattende person
tydelig vil se og logisk enig, med
samsvaret lydhøre følelser,
fysiske trang og sensuelle
forventninger som
typisk moderne
kvinne.

Imidlertid, og mest selvsikker for meg, disse
innerste og essensielle krav fra meg er
ikke fra min side eller tenkelige vei
for oppfyllelse, contingent på den obligatoriske
nødvendigheten av min heller å ha en kon-
sistent og omgjengelig sæd giver eller
en permanent og godkjent mann
installert i min private liv.
Og det er heller ikke min intensjon,
og vil heller aldri gjøre det være,
uten tvilkapitulere til noe av
disse sanksjoneringene
predictabilities.

© Stanley V. Collymore
29. oktober 2019.


Forfatterens merknader:
Som mine faste lesere, studenter og, selvfølgelig, de som er nærmest meg, lager jeg hele poesien min, og faktisk er de andre publiserte verkene mine alle basert på observasjonssituasjoner, så vel som mine personlige objektive oppfatninger av disse, og akkurat dette diktet du Enten i ferd med å eller bare har lest er ikke noe unntak.

Den unge damen som er omtalt i dette diktet er ekte, 27 år gammel og en venn som jeg sammen med sine fraskilte foreldre personlig har kjent de siste 17 årene.

Lyse, sosialt veljusterte og universelt likte synspunktene her uttrykt er ærlig talt og virkelig hennes egne. Imidlertid er de på ingen måte eller noen form for fantasi dogmatiske, insulære, selvuttalte, fjernt foraktelige eller nedsettende av meninger i strid med hennes egne; ettersom hun absolutt ikke er den typen person.

Ikke desto mindre gjør hun ærlig og lett innrømmet at siden de fleste mennesker instinktivt lengter etter å vite hvem de naturlig og genuint tilhører, ville det være bedre hvis alle barn bevisst ble unnfanget, ble gjort innenfor rammen av lovlig ekteskap.

No comments:

Post a Comment