Translate

Tuesday 15 October 2019

Cuckolding - Det beregnede håndverket av seksuell og emosjonell svik


Av Stanley Collymore

Du kunne ha fortalt meg det og hadde spurt meg
ansvarlig tillatelse i forhold til hva du har
gjort, det mens vi offisielt var forlovet og deg
fortalte alle hvor spent du visstnok skulle var i
utsiktene til å gifte meg, det var du likevel
skjult, og tilsynelatende bak ryggen
min, ser så vel som dirigerer en
sterk seksuell kontakt
med annen mann.

Noen, dessuten som ikke var fremmed for meg og
med hvem du tydeligvis, og tilsynelatende
bevisst også, ble deg gravid av og hvis
barn du bevisst og resolutt bestemte meg for å bære.
Mens samtidig, og bevisst hemmelig mht meg
selv, supplerer det ekstra fornærmelse
med min tidligere personlige
urettferdighet, som du var da, og
fortsatte fortsatt etterpå,
til være offentlig
forlovet med
meg.

Så snart etter det og for på listig vis dekk dupliserte
spor du ble mest ivrig opptatt av å fremskynde
vår ekteskapsforening gjennom avansement
datoen for vårt planlagte ekteskap, forteller meg
overbevisende at du rett og slett ikke kunne
venteå bli min kjærlige kone og derfor,
lykkelig og mest takknemlig del
resten av livet ditt med meg.
Jeg trodde virkelig på
deg,og raskere enn
før ment, vi
giftet oss.

Vi bryllupsreise i den vakre tropiske og den
paradisiske karibiske øya Barbados, og
mens vi var der, var du spent sa at du
ikke kunne vente på at vi skulle  gjøre det
starte en egen familie. Bortsett som
jeg var med deg hadde det vært  
kjekkelig av Jeg skal nekte deg din
alvorlige forespørsel, og overraskende
presenterte jeg nei innvending mot
at du fullstendig forsikrer deg
proposisjon, helt uvitende
på det tidspunktet du
allerede hadde en
annen manns
bolle bake i
ovnen din.

Vi hadde det barnet - tidligere kommende enn
opprinnelig planlagt, men en dyrebar sønn
og arving alt det samme. Noen jeg var
betydelig takknemlig for å si, ville
ærefullt og vennskapelig vid-
ereføre det etablerte familienavnet. Og for de
opprinnelige ti årene av hans ungdommelige liv
gladsomely så ham vokse opp og modnet
merkbart til alt at en pliktoppfyllende
og begeistret far, dyktig assistert
av en tilbedelse og tilsyn
med mor, kunne
sannynligvis haenten
berømmet eller
hanker etter.

Så rett før hans ellevte bursdag var sønnen vår
dessverre medisinsk diagnostisert med hva
hans mor og jeg ble informert pålitelig
var en arvelig og livstruende sykdom og
dessuten videre fortalt at han helt
sikkert ville dø hvis den ikke
ble behandlet med en hast.
Plasmakirurgi, og sistnevnte inntak
Fra et nært familiemedlem var
i tillegg dømt til å være en
absolutt nødvendighet
i for å forhindre
dette truendeog
plagsom
katastrofe.

Naturligvis meldte jeg meg frivillig automatisk
til dette essensiell nødsituasjon og det uunnværlige
foreløpige tester på ham og meg straks og
omfattende foretatt. Men min innsats
og altruisme var det alt forgjeves.
For jeg var høflig, men pålitelig
varslet om at DNA-testene ble utført på
oss to hadde tydelig vist vi var ikke
genetisk relater og derfor var
det ingen tenkelig måte at
dette ti år gammel gutt
kunne være min
biologiske sønn.

© Stanley V. Collymore
15. oktober 2019.


Forfatterens kommentarer:
Det er ekstremt sjelenødeleggende når noen som du har stolt på, satte hele din tro på og gjorde det fordi den personen fritt og helhjertet ga deg et tydelig inntrykk av at disse to attributtene, og som du villig og gjensidig delte med dem, på samme måte betydde noe betydelig til dem også.

Bare for deg å skuffende oppdage at deres lojalitet til deg bare var en stor og massivt fornærmende løgn. En monumental handling med rystende forræderi beregnet smidd i kittelen av voldelig ondskap.

No comments:

Post a Comment