Translate

Wednesday 9 October 2019

Skona mig din skitsnack! Jag är immun mot rovdjur, sexuella narcissister.


Av Stanley Collymore

Ditt kroppsspråk förråder otvetydigt det bländande faktum
att du uppenbarligen och snabbt vill lägga mig, och
därför i denna process av förhoppningsvis och
framgångsrikt framgångsrikt genomföra
din sexuell önskar dig också och något arrogant förväntar
mig att övertygande con mig att antingen naivt eller
troligt tro på att detta tydligt beräknade och
personligt amorösa ditt mål är ganska
hederligt i dess koncept; är
oklanderligt baserat på de strängaste
etiska förfarandena och, mest
avgörande
ocksåpassionerad
genereradav din
entusiastiska
tillbedjan
för mig

Verkligen? Försök snurra mig en annan av dina märken-
tror garn. För att uttrycka det otydligt gör jag inte
eller var det Jag kommer troligen att bli
övertygad av just detta ett. Jag är ingen idiot.
Jag föddes inte heller igår! Och kan
därför säkert säga att din väl-övade, ordet
perfekt och kvinnligt, sexuellt objektifiering
av mig, snyggt soffad i ditt oratoriska
chikanery, snit ingen is med
mig bro, och från början
var alltid mycket
osannolikt att
göra det.

För det får jag veta att även om jag definitivt är det
ingen förskönhet, och jag vill aldrig bli det
en, den här kvinnan att du är klumpig
försöker förföra förnuftigt föredrar
män som inte alls sprider sig i
sitt sexuella overtures mot henne, men i min
användning av språkligt att betona min
poäng, vet vad de vill, uttrycka
ärligt sitt önskar och ömsesidigt
efterlevnad med mina behov och val
Jag presenterar dem tilltalande
med, i princip och med
ovanligt élan bär
onassisted med
uppgiften i
handen.

© Stanley V. Collymore
9 oktober 2019.


Författarens kommentarer:
Det finns en markant skillnad mellan att dela ut äkta och välförtjänta komplimanger till någon som du ärligt anser är helt förtjänande av dem och bedrägligt, obehagligt, ganska oärligt och självbetjäningsfullt anställer tillräckligt smickrande för att uppnå ens egna själviska och tveksamma mål.

Och om du antingen är helt omedveten om eller helt enkelt inte kan eller inte är ovilligt ovillig att förstå och förnuftigt skilja mellan dessa två kontrasterande aspekter av mänsklig natur, som en förment komposition mentis och vuxen människa. ärlig åsikt, inte så kulturellt sofistikerad en medlem av Homo sapiens som du felaktigt vill bedra dig själv som du är.

No comments:

Post a Comment