Translate

Monday 9 September 2019

Nattlige våte drømmer og deres konsekvens


Av Stanley Collymore

Jeg hadde en fryktelig nattesøvn i går kveld en kvinnelig venn forklarte meg, og hevdet at hun hadde vært emosjonelt så vel som fysisk blitt utsatt for en serie ukjent for henne og tydeligvis ikke tidligere opplevd, grafisk eksplisitt og lisensfullt seksuelle overturer av den typen som uimotståelig utløst og det akkumativt frigjort i hennes unge kropp en mengde påfølgende orgasmer som fikk henne til å usikre skvette som en fastlåst gris, godt klar over dens forestående undergang før kulminasjonen av sin egen uunngåelige avslutning.

"La petite mort var det jeg alarmerende og gjentatte ganger opplevde," sa hun følelsesmessig. Likevel overraskende min kropp, og med en ganske oppsiktsvekkende for meg, joie de vivre, hilste spent og helhjertet denne eksplisitt utforskende og intime seksuelle undertrykkelsen av mitt uerfarne kvinnedømme. Så hva annet kunne jeg ha gjort seriøst, verken realistisk eller ærlig i de prøvende, seksuelt lidenskapelige og grundig oppmuntrende omstendighetene som jeg ble tvangsinnsatt i, ”spurte hun,“ annet enn å overgi meg med den største verdighet og med vilje gi etter? ”

"Det er hva jeg gjorde, da dette behagelige overgrepet fortsatte uavbrutt, og min spenstige livmor ble voldsomt angrepet med myriader av utrulige følelser, akkurat som mitt like forvirrede sinn absolutt var av denne forsettlige og samordnede seksuelle renessansen."

Så en massiv våt, brennende het og en snarlig gjennomtrengende flamme av angriperens sædvæske, veldig i likhet med de uovertrufne konsekvensene av en ustoppelig tsunami, som bølget øyeblikkelig men uanstrengt inn i den fjerneste sprekken i mitt gapende livmor, aktiverer et svulstig etter-sjokk - cum-orgasmic effekt, både i proporsjoner og av lignende art, fra min side - etterpå gikk jeg helt ut av tankene mine og straks deretter fullstendig gått ut med bare mitt fremdeles dundrende bankende hjerte som var helt interessert i det som faktisk hadde funnet sted i hele mitt krampaktig kropp og i mitt paniske sinn.

Noe senere, derimot, etter at jeg hadde sløret våknet, og mens jeg fortsatte å ligge i sengen min, prøvde jeg virkelig å rekapitulere det som tidligere hadde skjedd med meg, men innså raskt fra den nattlige kjolenes utrolig myke tilstand at jeg fremdeles hadde en selvfølge den spesifikke analysen var i det vesentlige unødvendig, ettersom utfallet allerede var en forhåndskonklusjon.

Men jeg innså også raskt at dette helt uventede nattlige eventyret, som jeg fullstendig hadde blitt utsatt for, sammen med de utvilsomt kataklysmiske opplevelsene som jeg tidligere hadde gjennomgått, både eksplisitt og ettertrykkelig hadde kastet overflødighetshorn av den sterkt bepleide, akutt pleide, tydelig jomfruelige , så vel som de avgjørende før ekteskapelige og markant kyske forestillinger som jeg alltid hadde respektert fullstendig og utpreget - selv om de nå for meg i kjølvannet av at alt dette skjedde med meg var realistisk og bestemt overfor - til tross for at dette ikke var vant til meg og virkelig åpenbarende erfaring var i dette spesifikke tilfellet bare en illusorisk drøm.

Ikke desto mindre hadde jeg likevel funnet meg ganske tatt av det som hadde skjedd med meg på en så dramatisk og overbevisende måte, og håpet derfor inderlig og spent, så vel som bevisst ønsket at jeg snarest sovnet, og at dette vanvittig oppsiktsvekkende, men all den samme deilige opplevelsen ville skje med meg igjen.

No comments:

Post a Comment