Translate

Monday 9 September 2019

Nattliga våta drömmar och deras följdresultat


Av Stanley Collymore

Jag hade en fruktansvärd nattsömn igår kväll som en kvinnlig vän förklarade för mig och hävdade att hon hade varit känslomässigt såväl som fysiskt utsatt för en serie okända för henne och uppenbarligen inte tidigare upplevt, grafiskt uttryckligt och lisensfullt sexuella överträdelser av den typen som oemotståndligt utlöst och det ackumativt släppte i sin unga kropp en mängd på varandra följande orgasmer som fick henne otrevligt skrikande som en fast gris, väl medveten om dess förestående undergång innan kulminationen av sin oundvikliga avslutning.

"La petite mort var vad jag oroande och upprepade gånger upplevde," sa hon känslomässigt. ”Men överraskande välkomnade min kropp, och med en ganska häpnadsväckande för mig joie de vivre, upphetsad och helhjärtat denna uttryckligen utforskande och intima sexuella underkänsla av mitt oerfarna kvinno. Så vad skulle jag annars ha gjort på allvar, antingen realistiskt eller ärligt i de försökande, sexuellt upphetsade och grundligt förtjusande omständigheter som jag verkligen sattes in i, ”ifrågasatte hon,” annat än att överge mig själv med den största värdigheten och acceptera att acceptera? ”

"Vilket är vad jag gjorde, eftersom detta behagliga angrepp fortsatte oavbrutet, och min spökade livmoder blev kraftfullt angripna med myriader av oöverträffade känslor, precis som mitt lika förvirrade sinne verkligen var av denna avsiktliga och samordnade sexuella renässans."

Sedan vattnade en massivt våt, brinnande het och en otydligt genomträngande ström av min anfallares sperma vätska, mycket besläktad med de oöverträffade konsekvenserna av en ostoppbar tsunami, momentant men utan ansträngning i den längsta sprickan i min gapande livmoder, aktivering av en tumultig efterchock - cum-orgasmic effekt, både i proportion och av liknande slag, från min sida - därefter gick jag helt ur mitt sinne och omedelbart därefter fullständigt passerat med bara mitt fortfarande dundrande bankande hjärta helt känt till det som faktiskt hade ägt rum i hela min krampande kropp och inom mitt paniska sinne.

Någon gång senare, emellertid, efter att jag hade slöjt vaknat och medan jag fortsatte att ligga i min säng, försökte jag verkligen att återkapitulera det som tidigare hade gått med mig men insåg snabbt från nattklänningens otroligt lugna tillstånd att jag fortfarande självklart bär på det den specifika analysen var i huvudsak onödig, eftersom resultatet redan var en förutbestämd slutsats.

Men jag insåg också snabbt att detta helt oväntade nattliga äventyr som jag verkligen hade utsatts för, i kombination med de utan tvekan kataklysmiska upplevelserna som jag tidigare hade genomgått, både uttryckligen och eftertryckt har sönder skurna av den starkt beprövade, akut vårdade, tydligt jungfruliga , liksom de avgörande före äktenskapliga och markant kyska uppfattningarna som jag alltid hade helt och hållet uppskattat - även om nu för mig i kölvattnet av att allt detta har hänt mig, var de själva realistiskt och bestämt över - trots att det här inte var vanligt med mig och verkligen avslöjande upplevelse var i detta specifika fall bara en illusorisk dröm.

Trots det hade jag ändå hittat mig ganska tagen av det som hade hänt mig på ett så dramatiskt och övertygande sätt, och därför hoppades jag allvarligt och upphetsad, samt medvetet att jag snarast skulle somna en gång till, och att detta vansinnigt otrevlig men alla samma helt läckra upplevelser skulle hända mig igen.

No comments:

Post a Comment