Translate

Friday 17 May 2019

Dikt: Bare en tanke, men en vel verdt å vurdere!


Av Stanley Collymore

Gud ga oss livet, og da Han gjorde det, ga han også til
Vi har også frihet til å gjøre egne valg som vilje til
å håndheve eller oppheve dem beslutninger vi
hadde gjort. Som sagt, Han også Forventet
oss å handle ansvarlig, hvis ikke hele
tiden da minst for mesteparten. For
vi er mennesker skapt i Hans eget bilde og som
er velsignet utrustet med Gaven av grunn
og kraften til å bruke det hellig gave
på forhånd. Ikke opptre som com-
puteriserte automater ute av
stand til adjudging hva er
logisk og fornuftig rett,
eller hva som er ganske
skadelig og heller
utvilsomt feil!

Så ville det ikke vært verdt både vår refleksjon
og tid, hvis i stedet for hovedsakelig alltid
egoistisk tenker på bare oss selv,
og vanligvis så til skade
av andre, det heller vi
pause noen ganger, charitably vurdere, og
Seriøst reflektere over hvor bra i dette
livet,vi er spesielt gitt fra himmelen,
at vi kan alle av oss tilsvarende,
sterkt avhende fra vår entren-
ched egoisme og, både in-
dividuelt oggjensidig,
generelt oppfører
seg langt mer
altruistisk?

© Stanley V. Collymore
16. mai 2019.


Forfatterens kommentarer:
Dette diktet er skrevet i takknemlig takknemlighet til alle de som har sin egen og mest nådige vilje, har både frivillig og konsekvent gjort et betydelig bidrag i mitt liv.

Det er også dedikert til alle mine tilhengere globalt, hvis interesse i arbeidet mitt er et ekstra incitament til det jeg utfører og virkelig elsker å gjøre.

På samme måte er det for ledelsen og personalet på Twitter som de siste 10 årene - takk til alle dere for å huske min tiårsjubileum med deg - som har så beundringsverdig satt opp med meg i det siste tiåret. Takk skal du ha! Og Gud velsigne dere alle!

No comments:

Post a Comment