Translate

Wednesday 7 March 2018

Alison Krauss - When You Say Nothing At All

6 comments:

  1. Thanks for your presence in my life Jana, and I positively promise that I shall do everything in my power as a friend to ensure that enduringly as I hope it will continue, nothing ever on my part will occasion any variation, substantial or otherwise, to occur as regards the current status quo.

    ReplyDelete
  2. Tack för din närvaro i mitt liv, Jana, och jag lovar positivt att jag ska göra allt i min makt som en vän för att försäkra mig om det som jag hoppas att det kommer att fortsätta, ingenting från min sida kommer att leda till någon variation, väsentlig eller på annat sätt förekomma med avseende på nuvarande status quo.

    ReplyDelete
  3. Danke für Ihre Anwesenheit in meinem Leben, Jana, und ich verspreche Ihnen, dass ich alles in meiner Macht stehende tun werde, um dauerhaft so zu bleiben, wie ich hoffe, dass es weitergeht in Bezug auf den aktuellen Status quo auftreten.

    ReplyDelete
  4. Gracias por su presencia en mi vida, Jana, y prometo positivamente que haré todo lo que esté a mi alcance como amigo para asegurarme de que, duraderamente, ya que espero que continúe, nada de mi parte ocasionará ninguna variación, sustancial o no, de ocurrir en relación con el estado actual de las cosas.

    ReplyDelete
  5. Merci pour votre présence dans ma vie, Jana, et je promets positivement que je ferai tout ce qui est en mon pouvoir pour assurer durablement que j'espère que cela continuera, rien de ma part n'entrainera aucune variation, substantielle ou autre, se produire en ce qui concerne le statu quo actuel.

    ReplyDelete
  6. Diolch am eich presenoldeb yn fy mywyd Jana, ac yr wyf yn addo'n bositif y byddaf yn gwneud popeth yn fy ngrym fel ffrind i sicrhau bod hynny'n barhaus, gan fy mod yn gobeithio y bydd yn parhau, ni fydd dim erioed ar fy rhan yn achosi unrhyw amrywiad, sylweddol neu fel arall, i yn digwydd o ran y status quo presennol.

    ReplyDelete